7 Aralık 2011 Çarşamba

Ali Zilhası İçin Şarkı Söyledi
-------------------------------------------------------

aliKeşanlı Ali Destanı” dizisinde izleyiciler, Nejat İşler’i ilk kez kendi sesi ile şarkı söylerken dinleyecekler.

Yönetmenliğini Çağan Irmak’ın yaptığı, senaryosunu Özen Yula ve Özlem Havuzlu’nun kaleme aldıkları başrollerini de; Nejat İşler, Belçim Bilgin, Hale Akınlı, Mihriban Er, Şamil Kafkas, Tuğrul Tülek, Algı Eke, Ayberk Pekcan, Beyti Engin, S. Devrim Yakut, Burcu Salihoğlu, Hülya Gülşen Irmak, Semah Tuğsel, Yavuz Sepetçi, Turgut Tunçalp, Ezgi Tombul, Meltem Savcı, Selin İşcan ve Nuri Gökaşan’ın paylaşkları, Aralık’ta ekrana gelecek “Keşanlı Ali Destanı” dizisinin Keşanlı Ali’si Nejat İşler, dizide, Zilha’ya (Belçim Bilgin) kendi sesi ile şarkı söylüyor.

Bestesi ARIA’ya ait olan “Ben Gidemem” adlı özgün müzik türünde olan şarkının sözleri ise şöyle:  Şu dünyanın haline baktım /Ölmüşüm körebe/ Kaçıp gitsem dağlara varsam/Yollar bana müsaade/ Naçizane bir sevdaya tutulup/ Bir bahane hep bu hayata tutunur/ Kal diyemem/Ben gidemem/ Irak olsun pişmanlıklar/ Suskunluğum bahane/ Unutmadıysan geçmişimizi/ Dönsen bana nafile/

Kaynak - Kanal D

0 yorum:

Yorum Gönder

*Yorum Yapmak İçin "Yorumlama Biçimi -> Anonim"'i Seçiniz.
*Yorumlar Denetimden geçtikten sonra yayımlanacaktır.
*Yorum Yaptığınız için Teşekkürler :).